دولت نگران ازدواج است!
به نظر من ازدواج یکی از خصوصی ترین امور بشر می باشد. حال باید دید چرا دولت تا این حد دوستدار دخالت در امور خصوصی شهروندان می باشد؟ اصولا چرا دولت خود را مامور کنترل غریضه جنسی شهروندان میداند!
من به راه حل دولت در این زمینه کاری ندارم که البته این مدل ساماندهی موضوع مناسبی برای طنز نویسان است! ریشه این نوع برخورد به نظر من دوری مسئولان از تجربه بشری می باشد. اصولا دولت ایران طوری رفتار می کنند که گویی پیش از آنها هیچ تجربه ای انباشته نشده و آنها می بایستی تاریخ را از ابتدا بنویسند! در جوامع شبه باز مثل کشورهای اسکاندیناوی اصولا دولتیان به خود اجازه دخالت در امور خصوصی مردم را نمی دهند, آنها دخالت در ازدواج و طرز پوشش و نوع تفکر و نوع ارضا غریضه بسیار خطرناک جنسی و ... را بی حاصل می دانند چون تجربه بشر نشان داده که انسان مختار و آزاد و کنترل نشدنی متولد شده و این قسم برنامه ها به بیشتر شدن قناصی جامعه منتج می شود. {...}