به نام او که به من آموخت ؛

-       انسان هستم ولی انسان نمانم.

-       انسان زاده شدن تجسد وظیفه بود ولی انسان ، دشواری وظیفه است.

-       برای بودن باید اندیشید و شک کرد.

-       بپرستم ولی در تبعیت احتیاط کنم !

-        اگر دین نداشتم آزاده باشم!

-       بینوا بندگکی سر به راه نباشم و راه بهشت مینوی من ، بز رو طوع و خاکساری نباشد.

-        با دوستان مروت ، با دشمنان" مدارا" .

-       اصلاح پذیر رشد کنم و به دنبال مصلحی غیر از خودم نباشم.

-       عکس "پسرک واکس زن سر کوچه" را همیشه در کیف پولم داشته باشم .

-       و در آخر ، با بوی تو عشق بازی کنم ، نه با روی تو !!

به نام او ، به نام او که به ما می آموزد ولی دریغا که ما به سختی یاد می گیریم ! اگر قسمت کوچکی از آموخته هایت را با من تقسیم کنی ، مرا یک عمر بنده خود کرده ای .