به نام او
به نام او که به من آموخت ؛
- انسان هستم ولی انسان نمانم.
- انسان زاده شدن تجسد وظیفه بود ولی انسان ، دشواری وظیفه است.
- برای بودن باید اندیشید و شک کرد.
- بپرستم ولی در تبعیت احتیاط کنم !
- اگر دین نداشتم آزاده باشم!
- بینوا بندگکی سر به راه نباشم و راه بهشت مینوی من ، بز رو طوع و خاکساری نباشد.
- با دوستان مروت ، با دشمنان" مدارا" .
- اصلاح پذیر رشد کنم و به دنبال مصلحی غیر از خودم نباشم.
- عکس "پسرک واکس زن سر کوچه" را همیشه در کیف پولم داشته باشم .
- و در آخر ، با بوی تو عشق بازی کنم ، نه با روی تو !!
به نام او ، به نام او که به ما می آموزد ولی دریغا که ما به سختی یاد می گیریم ! اگر قسمت کوچکی از آموخته هایت را با من تقسیم کنی ، مرا یک عمر بنده خود کرده ای .
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ ساعت 19 توسط پدرام
|